مناسبت ها

من عاشق ایرانم و ایران تنها سرای من است

۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

از حرف تا عمل


حرفش همه این بود
که انسان هر روز بود در تحول
پس مکن مقایسه بین دیروز و امروزش
او را در امسال بین
آنچه می گوید امروز، همان پذیر
مگو دیروز بوده این کاره یا آن کاره
ببین امروز نداره پست سیاسی
اومده مقابل دروغ بایسته
اومده از حقت دفاع کنه
گفتم باشه هر چه تو گویی
اما نکند باز فردا بشه داستان اون خمینی
که فردا گفت هر چه گفتم دروغ بود
گفت باز حرف دیروز زدی
بیا و مثبت اندیش باش
گفتمش باشه امروز را می گویم
گفتمش این می گوید دفاع از حریم مومن
من که مومن نیستم پس در خطر هستم
گفتش نه بابا چنین نیندیش
مومنی که به نماز و روزه نیست
منظورش هر آدم خوب است
این دین و آن دین ندارد
بی دین و با دین ندارد
گفتیم از این نیز گذریم
طرف سر از آمریکا در آورد
شعار مردم را چپ و رو کرد
بعدش دیدمش به همراه نیاک
خراب شده سر نمایندگان کنگره
که مبادا خارج کنند نام مجاهدین از لیست سیاه
گفتم از بهر چیست این همه دغدغه
گیرم اینها خارج شوند از لیست سیاه
تو را چه خسران رسد؟
گفتا نگو که اینها تروریستند
این کرده و آن کرده در قدیم
گفتمش اینها گویند دیگر نکنند مبارزه مسلحانه
تن دهند به مبارزات مسالمت آمیز
گفت مکن باور اینها دارند در پی هر پرده
هزار نمایش در چنته
گفتمش لیک گر باور کرده بودم آنچه گفته بودی
زین پس کنم بر عکس آنچه تو گویی
چون بین حرف و عملت
بود فاصله از زمین تا آسمان
اندرون تو نبود یک قلم راستی


۱ نظر:

  1. طرفدار تروریست هستی همه اونا رو تروریست می‌دونند تو یه نفر موافقشون هستی برو معنی جنبش رو هم فهمیدیم

    پاسخحذف