مناسبت ها

من عاشق ایرانم و ایران تنها سرای من است

۱۳۹۰ مرداد ۲۸, جمعه

یک پاسخ آری یا خیر چه میزان سخت است؟


5 روز از روزی که اسامی 9 نفر شامل آقایان نوری زاده، سازگارا، جوادی، پاشایی، قصیم، مهر، میبدی، شریعتمداری و انصاری که از طیف های متفاوت سیاسی هستند به عنوان افراد پیشنهادی از سوی جنبش ملی ما هستیم بیان شده، می گذرد و همچنین اشاره شده است هر کس که فکر می کند شایسته حضور در این جمع است بیان کند و یا اگر مردم فکر می کنند شخصی می بایست در این جمع باشد و نیست، می توانند زنگ بزنند و نام او را نیز بگویند که تا کنون نام چندین شخصیت نیز همچون بانوها مهرانگیز کار و شیرین عبادی و آقای لاهیجی از سوی مردم پیشنهاد شده اند و به این لیست افزوده شده اند
هدف از تشکیل چنین جمعی این است که این افراد بنشینند و با هم گفتگو کنند و تظاهرات بزرگی در روز 10 اکتبر روز جهانی مبارزه با اعدام از سوی مخالفان جمهوری اسلامی شکل دهند با تکیه بر دو جمله: نخست ما خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی هستیم و دیگر اینکه  نوع حکومت سکولار و دموکراتیک آینده ایران را مردم تعیین خواهند کرد.
در این میان جنبش ملی ما هستیم و تلویزیون کانال یک، نقشی بیش از تامین هزینه های مربوط به تشکیل جلسات این جمع را نخواهند داشت.
اما تاکنون به جز آقای بیژن مهر و فواد پاشایی که پاسخ مثبت داده اند و طرفدارن نظام پادشاهی که خواهان تعیین نماینده توسط خودشان شده اند هیچ کدام دیگر پاسخی بیان نداشته اند؟ در اینجا برای افرادی چون من این پرسش ایجاد می شود که واقعا پاسخ به چنین درخواستی چه میزان سخت است که این افراد هیچ کدام به آن تا کنون پاسخی نداده اند؟ افرادی که همه از هم دلی و همراهی، آزادی و آزاد منشی برای نجات ایران دم می زنند.
 امیدوارم که هر چه سریعتر این اقایان و بانوان پاسخ خود را در این مورد بیان کنند.



Kindle 3G, Free 3G + Wi-Fi, 3G Works Globally, Graphite, 6" Display with New E Ink Pearl Technology - includes Special Offers & Sponsored ScreensaversHDMI Cable 2M (6 Feet)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر