مناسبت ها

من عاشق ایرانم و ایران تنها سرای من است

۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

من از جانب خودم بخشش عمومی اعلام می کنم



من یک جوان ایرانی که در دوران نکبت بار جمهوری اسلامی به دنیا آمده ام و دوران زندگیم را که می شد با داشتن همه آزادی ها به جز آزادی سیاسی سپری نمایم به خود حق می دهم بابت این از همه آنها که رژِیم گذشته را سرنگون کردند و نتوانستند رژیم بهتری مستقر نمایند که هیچ، بدتر از آن را به ارمغان آوردند و از رژیم پهلوی بابت اشتباهاتی که انجام داد که حاصلش انقلاب نکبت بار سال 2537 ایرانی و روی کار آمدن رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی بود  طلبکار باشم و حق دارم به همچنین از تمام آنان که در این 32 سال حکومت ننگین جمهوری اسلامی پست و مقامی داشته اند بابت کوششان برای شتشوی مغزی دادنم، به علت تخریب دوران کودکی، نوجوانی و جوانیم، تخریب چهره ایرانی در سطح جامعه بین الملل و هزاران دلیل کوچک و بزرگ دیگر طلبکار باشم بیان کنم که من به شخصه (دقت کنید که خودم را می گویم نه فرد دیگری را) هر فردی از هر گروهی و اندیشه سیاسی را که از امروز برای ایجاد ایرانی آزاد و آباد و دارای حکومتی دموکرات و سکولار کوشش نماید می بخشم و در آینده خواهان تشکیل هیچگونه دادگاهی برای او جهت رسیدگی به اعمالش تا پیش از نوشتن این مطلب نیستم حال حتی اگر این فرد خامنه ای یا احمدی نژاد، مریم رجوی یا فردی از خاندان پهلوی، بنی صدر یا موسوی، یا هر فرد شناخته شده یا نشده دیگری باشد.

۵ نظر:

  1. با تمام درد، زیبا گفتی برادر. کاش برای یک بار هم شده همه چی تموم شه

    پاسخحذف
  2. بیچاره شاه!
    نه پس بیا شاه رو نبخش؟!!!!!!!!!!
    شاه خودش هم فریب همین انقلاب نکبت بار رو خورده بود و کشور رو برای جلوگیری از همان چیزی که الان در سوریه و لیبی و یمن در حال رخ دادن هست ترک کرد.
    لطفا اشتباهات سهوی رضا شاه و محمد رضا شاه رو با جنایات عمدی ج.ا. مقایشه نفرمایید که ظلم است!

    پاسخحذف
  3. همه با تو موافقا

    پاسخحذف