مناسبت ها

من عاشق ایرانم و ایران تنها سرای من است

۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

جناب آقای مهندس صادقی

ضمن ادای احترام به کلیه ایرانیان وطن پرست خارج از کشو ر خواهشمند است در پاسخ به نامه سر گشاده مورخ جمعه/ ژوئیه 31 /2009 جنابعالی خطاب به آقای همایون مدیر مبارز و محترم کانال یک از زبان کسیکه همانند شما معلومات ندارد و قصد برخ کشیدن مدارج علمی خود را بدیگران هم ندارد و از درد دل وزیر گلوله و ضربات باطوم و تحقیر وتنبیه زندگی میکند سخن می گوید، توجه فرمائید.

دوست بزرگوار من جناب آقای مهندس عزیز:

جای بسی تاسف است فرد آگاهی همانند شما ، بدون هر گونه اطلاعی از چگونگی شرایط وطنش! اینگونه سخن بگوید و تلاشها ی مخاطره آمیز هموطنان مبارز درون مرز خود را به سخره گرفته و نفی نماید! متاسفانه ما در ایران وقتی میدیدیم امثال اسماعیل خوئیها ، هخامنشیها ، کردیه ها ، کرمانشاهی ها و... دیگر مبارزان ایرانی درد ما را میفهمند و مارا در درون ایران ساپورت میکنند فکر میکردیم تمام ایرانیان برون مرز اگر قادر به کمک نیستند ، حد اقل با وضعیت ما در ایران آشنا هستند ! ننگ به این ساده انگاری ما !! حال که چنین است اجازه دهید برای آندسته از کسانیکه در ایران فامیل یا پدر ومادری نداشتند که از آنها راجع به مسائل درون ایران سوال کنند گزارش مختصری از شرایط قبل از انتخابات تاکنون بعرضتان برسانم تا بهتر متوجه عرایض این هموطن بیسواد خود شوید و بدانید چرا با خواندن نامه جنابعال دلم بدر آمده !

من و همفکرانم در ایران برخلاف عده زیادی که اخیرا برای وصل کردن خودشان به اصلاح طلبان و احتمالا سوء استفاده در آینده بر موج سبز سوار شده اند! از ابتدا با اعتقاد به پرچم شیر خورشید نشان در ایران ماندیم و بسیار آرام تا توانستیم چوب لای چرخ رژیم گذاشتیم و دلمان به همین خوش بود و در این را ه کار بجائی رسید که این دوست نا قابل شما سه بار هم بزندان افتاد ، از کار بیکار شد ، ممنوع المعامله شد و...

ولی هیچگاه از پای ننشست تا اینکه در تلویزیون پارس برنامه سازی پیدا شد افکارش را بخود نزدیک دیدیم و مدتها اورا زیر زربین گذاشتیم بر خلاف کسانیکه نسنجیده سخن گفته و خدای ناکرده باعث بی آبروئی و عیان شدن بی اطلاعی خود میگردند!

به هر روی مطرح کردن پرچم توسط آقای همایون و نحوه سخنانش و بالاخره تاسیس کانال یک موجب شد این کانال به یک مدیای سیاسی تبدیل گردد و بدون دایره و تنبک اداره گردد! مسلما بدلیل حرفه و بیزنس شما کانال دلخواه شما نباشد! چرا که شما بفرموده خودتان به تکثیر سی دی های خوانندگان و فیلم و... اشتغال دارید و بینندگان این کانال کاملا بی سلیقه اند ! و با صدای یکی از اعضاء جنبش بنام مهرداد در کانادا که بخاطر عشقش به وطن و آگاهی از حال ما شبی یکبار از طریق تلفن با هموطنان خود در جهان ارتباط بر قرار میکند و بر خلاف هنرمندانی که بر موج سبز سوار شده اند و پول میگیرند که خلیج فارس را نخوانند و شما اشاعه دهنده سی دی هایشان هستید! اول 5 دلار به حرکت جنبش کمک میکند و سپس یک آهنگ که برای امثال من دلنشین است بدون موزیک میخواند وبا ادای یک کلمه ی ما هستیم خداحافظی میکند و میرود .

بله دوست من ما در خارج از کشور فقط یک کانال سیاسی داریم که مردم داخل کشور علیرغم فرمایشات شما به آن ایمان دارند آنهم کانال یک است لذا خواهشمندم اگر پدر و مادر دارید و در ایران هستند از آنان سوال فرمائید ، حتما گفته های مرا تائید خواهند کرد و صد البته این تلویزیون مورد تائید دوستان سبز شما نیست !! زیرا با تمام پارازیتی که حکومت با همکاری دوستان روس شان روی ماهواره ها می اندازند اکثر تلویزیون های خارجی و لس آنجلسی در ایران قابل مشاهده اند و شفافیت تصویر قابل مشاهده دارند! از جمله صدای امریکا ، بی بی سی ، پارس ، شب خیزیها

امیر قاسمی ها ، دیدار ، مهاجر سلام ، غیر سلام، خلاصه هرچه ساز و ضزبی هست و...

الا کانال یک که اینچنین زیر ضربات بیرحمانه شما قرار گرفته !! جالبتر ین نکته این است که کانال یک برای پخش برنامه های خود زمان کوتاهی از 12 شب تا 2 بعد از نیمه شب بمدت 2 ساعت را از کانال جدید که حتما با آن آشنائی دارید خریده یا اجاره نموده است ، همانطور که اطلاع دارید این کانال هم در ایران تا زمانی قابل رویت است که برنامه های کمونیست ها یا آئین بهائی را پخش میکند و به محض اینکه بوی کانال یک به مشامش میرسد در اثر هجوم بیش از حد پارازیت این کانال هم تا ساعت 3 بعد از نیمه شب غش وضعف میکند و محو میشود ! چرا اینگونه است!! شما که خود دانشمندی هسید آگاه به این قبیل مسائل لطفا مرا هم آگاه کنید ممنون خواهیم شد در صورتی که کسی این اطلاعات را بشما نداده از او گله کنید و برای اطمینان هرچه بیشتر از پدر و مادرتان بپرسید!

آیا غیر از اینست که رژیم تنها تلویزیونی را که دشمن خود میداند کانال یک است ولا غیر !! چرا ؟؟؟؟؟؟؟

راستی یک سوال از شما دارم : همانطور که خودتان در نامه اشاره فرموده اید شما دارای سایتی هستید که از طریق آن در ایران سی دی های خوانندگان و فیلم و مسائل اعتراضی و مبارزاتی خود را میفروشید!

چگونه است که با اینکه فروش اینقبیل سی دی ها از نظر رژیم غیر مجاز وممنوع است ، سایت شما در ایران فعال است ولی در پاره ای از موارد سایت مثلا محسن رضائی و ... را که از سران حکومت هم هستند فیتلر می کنند؟!!! شاید هم از شما که از وضع ایران خبر ندارید میترسند !!! الله اعلم ،ما که سر در نمی آوریم ! ما را به بزرگی خودتان ببخشید !!

فکر میکنم اشارات من برایتان کافی است و شما با درایتی که دارید مطالب مرا درک می کنید و نیاز به توضیح بیشتر نیست!!

نه دوست من آنطور که شما فکر میکنید و گزارش دروغ به شما داده اند نیست !! و مبارزات تازه شروع نشده و تقریبا از یکسال و نیم پیش تحت عنوان ما هستیم آغاز شده و برای روشن شدن ذهن جنابعالی وسایر دوستان که امید وارم از طرف من برایشان نقل قول کنید به این شرح است:

گر چه در این سالها هموطنان ما در خارج از کشور بخاطر دوری از وطن روزگار سختی را پشت سر گذاردند . ولی از این نکته هم نباید غافل شوند که بر سر هموطنانشان در داخل چه آمد! متاسفانه مشکل شما و امثال شما اینست که در حاشیه امن قرار دارید و حد اکثر مبارزه ای را که اعمال میکنید یقه هم را گرفتن است و حد اکثر تقدیر از کشته شدگان ویا

چرا پرچم شیر دارد! چرا شمشیر شیر کج است ! چرا فلان شخص پرچم میفروشد ! چرا مردم از پرچم حمایت میکنند! چرا ماهستیم ! آیا میدانید همین شهرام همایون در طول سالهای گذشته چه درس بزرگی به مردم ایرا ن داد ؟ او به من یاد داد امروز در مبارزاتی که در جریان است من و سلطنت طلب و کمونیست و بهائی و مذهبی و راست و چپ داخلی دوشادوش یکدیگر بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی دارای کدام مذهب است در مبارزات علیه رزیم همگام شویم !! به فیلم های تظاهرات نگاه کنید . ایا این چند میلیون نفری که در فیلم می بینید فقط اصلاح طلبانند ! وای بر من اگر اینگونه فکر کنید ! البته این مسئله را خارج از کشور گویا کمتر درک کرده اند و فقط اعضاء جنبش ملی ماهستیم در داخل و خارج به معنای آن پی برده اند! نامه شما نشانه همان است !

دوست من ساده خواهم گفت که شما هم متوجه شوید . وقتی من با هر عقیده ای هستم و جود دارم و علیه رژیم خونخوار مبارزه میکنم / دوست کمونیست من هست و مبارزه میکند/سلطنت طلب هست مبارزه میکند/ مذهبی مسلمان ، بهائی ، مسیحی ، یهودی و... هستند و مبارزه میکنند و یک هدف واحد دارند و بر اندازی رژِیم مورد نظرشان است و به رژیم هم میخواهند بگویند ماهم وجود داریم وناظر اعمالتان هستیم باید چه بگویند ! غیر از این است که اعلام وجود میکنند؟ از نظر دستوری میتوان آنرا خلاصه کرد و گفت ما هستیم ! اندر استند ؟با عرض پوزش چون من زبان انگلیسی را خوب نمیدانم انگلیسی را بفارسی مینویسم !

حال که معنی ماهستیم مشخص شد به تاریخچه آن اشاره خواهم کرد

دوست نا دیده من با طرح جنبش ملی ما هستیم از طرف آقای شهرام همایون در حدود 14 – 15 ماه پیش مطرح و به همه پرسی گذاشته شد وبا افتخار میگویم اینجانب شاید جزو اولین نفراتی بودم که از ایران داوطلب عضویت شدم و دیری نپائید که این طرح در ایران و بین مبارزین داخلی استقبال قابل ملاحظه ای بعمل آمد ، با شکل گرفتن نا باورانه جنبش ملی ما هستیم آفای شهرام همایون بعنوان سخنگوی جنبش تعین شد پس از آن حرکت های جنبش آغاز گردید و در ابتدای کارهم تعدادی از ایرانیان وطن پرست در سراسر گیتی با کمک های مالی خود این جنبش را حمایت کردند و هرچه حرکت های جنبش افزایش میافت اسپانسرینگ آنهم قویتر میشد تا جائیکه برای حق عضویت اعضائ داخل کشور که امکان ارسال نداشتند و برای من خاطره شده است زن و شوهر وطنپرستی بنام آقای مهندس پدراو و خانمشان دکتر کردیه داوطلب پرداخت حق عضویت 50 نفر از ایرانیان داخل گردیدند که من خود یکی از کسانی هستم که مدیون این ذوج هستم ، امید وارم تا اینجای کار بمن حق بدهید که حرفهای مغرضانه شما را رد کرده و شما را بی اطلاع بدانم! جناب مهندس انصاف داشته باشید شما که امروز در حاشیه امن قرار دارید و از جنبش سبز سخن میگوئید ! در تابستان سال گذشته کجا بودید که در تظاهرات چند هزار نفره پارک ملت ببینید ما چگونه شعار دادیم ما هستیم و حکومت لت و پارمان کرد! در اعتراض به تغییر نام خلیج فارس شما کجا بودید که ما درمقابل سفارت کشورک امارات حاضر شده و فریاد بر آردیم ما هستیم ! چگونه بود که همزمان با تهران شهر های شیراز ، اصفهان ، مشهد و دیگرشهر ها گفتند ما هستیم ! بر در و دیوار تمام شهر ها اتوبوسها حتی ماشین پلیس نوشتم ما هستیم . حتی تابلو های راهنمائی بین جاده ها را مزین به جمله زیبا و اعتقادی خودمان کردیم و گفتیم ما هستیم ! دوست مبارز سبز من! کمی فکر کن و کلاه خودت را قاضی کن ببین آیا شما حتی در امریک جرات چنین کاری را داشتی !!! حتما خواهید گفت بلی ! من از شما مییپرسم آیا روز یکشنبه گذشته که مراسم یاد بود جانباخته 18 تیر اکبر محمدی در مقابل فدرال بیلیدنگ بر گزار شد و خطری هم تهدیدتان نمیکرد حضور یافتید ؟!!

قهرمانان ملی ما محمدیها هستند نه گنجی ها و بازیگران سیاسی رو شده رژیم !! لازم به ذکر است از این جهت گنجی را مطرح کردم که به این باور رسیدم ممکن است شما هم به همراه Googosh در این اعتصاب نمایشی شرکت کرده باشید و با توچه به متن نامه تان از حضور پرچم هم

نگران !! چون پرچم شیر خورشید نشان هر کچا که باشد هویت ملی ما است !! و ما به آن اعتقاد داریم و هرکه غیر ازین بگوید بدون در نظر گرفن نوع حکومت که موکول به رای همگان است با مشت محکم ما بر دهانش مواجه خواهد شد چون به همان دلیل که در بالا اشاره شد ما هستیم !

دوست جدیدالمبارز : هیچ میدانید بر اساس عتقاد و ایمانمان به این پرچم از اولین روز سال جدید تا کنون صدها پرچم شیر خورشید را در ایران و فشاری که بر آن حاکم است چگونه باحتزاز در آوردیم و ثابت کردیم که ماهستیم ! وقتی دوستان کانال پارس منکر حرکت ما شدند و گفتند این شعار نویسی ها بر روی اتوبوس و ... در دبی بوده ما شعار هارا رودیوار های دولتی در مجاورت تابلو هایشان نویشتیم ! وقتی دوستانی همانند شما منکر نصب پرچم در داخل شدند . ما پرچم را روی دیوار ستاد نماز جمعه و مجاورت تابلوی آن نصب کردیم تا جائیکه تیمسار روحانی که خود یکی از منکران این قضایا بود هم به جنبش پیوست ! بله دوست من آن خودکار هائی را که آقای همایون میگوید درست است و در اینجا از آن استفاده میشود و بنا به گفته ایشان کسانیکه با این خودکار ها فیلم میگیرند موظفند همان فیلمها را برای خبر گزاریهای دیگر هم بفرستند اینست که شما فکر میکنید چرا اینگونه است !! متاسفانه برخی از ما مردم که نمیدانم چه اسمی بر آن بگزارم اگر قرار باشد در یک مسابقه دو شرکت کنند سعی نمیکنند با تلاش و کوشش از رقیب خود سبقت بگیرند بلکه سعی بر آن دارند شانه های رقیب را گرفته و به عقب بکشانند !!

وبا عرض پوزش نامه جنابعالی هم یکی از همین موارد است ! حال منظور چه بوده است خدا میداند! با توجه به شرح بالا دوست عزیزم ما دو پرچم داریم یکی شیر خورشید نشان است که ما از آن سخن میگوئیم یعنی کسانیکه هویت ملی دارد و ارثیه بجا مانده از رژیم گذشته هم نیست !

بهمین دلیل سلطنت ظلب ، مشروطه خواه ،جمهوریخواه ، مجاهد ین ، مصدقی و... و بخصوص ایرانیان وطن پرست آنرا قبول دارند ! دسته دوم کسانی هستند که پرچم سرنگ الله نشان با تذهیب الله و اکبر را قبول دارند حال شما جزو کدام دسته هستید بر ما معلوم نشد!! چون شما در نامه خود میگوئید قبول دارم ولی!!!!

دوست من اگر شما هم کمی با سیاست آشنا بودیدبه گفته سیاستمدار کهنه کاری چون آقای داریوش همایون اشاره نمیکردید ایشان و

دکترمنوچهر گنجی مورد قبول تمام تمام مردم هستند و فرمایش ایشان را ما هم قبول داریم با یک تفاوت که ما معنی آنرا میدانیم و شما نمیدانید و توضیح آنهم برای کسانیکه محرم نباشند جایز نیست ! شاید روزی برایتان بنویسم!! از دیگر روی بد نیس کمی هم به نقش ما هستیم در جریانات اخیر و آثارش بر آن توجه فرمائید. ظرف 15 ماه گذشته جوانان ما حضور در خیابان را یاد گرفتند ! با حضور جلو نانوائیها در روزهای پنجشنبه شکل گیری تجمعات را فرا گرفتند ! شعار دادن را یاد گرفتند ! شعار نویسی و... رایاد گرفتند و در اولین روز تظاهرات بعد از انتخابات همه را با خود همراه کردند و شعار ها نترسید ، نترسید ، ما همه با هم هستیم را سر دادندکه اگر کمی به معنای آن بنگرید درخواهید یافت این شعار از کجا پیدا شده !! دوست من کمی انصاف داشته باشید و سر بسته این مطالب را از قول کسی که ادعائی ندارد و به کسی هم آویزان نمیشود و به این امر هم واقف است که در فردای ایران و پیروزی این مبارزات فقط بدلیل وطنپرستی و مبارزات واقعی خود فدا خواهد شد و همه فرصت طلبان موج سوار جدید که هم اکنون مشغول گرم کردن خود هستند یادی هم از من و شهرام همایون ها و اعضاء جنبش نخواهند کرد !! لذا اگر کمی اطلاعات سیاسی داشتید و تاریخ را مطالعه کرده بودید به این امر واقف بودید !! دوست عزیز چند پیشنهاد برایتان دارم ! 1 – اولا کسی را فعلا رهبر این جنبش ندانید . چون رهبران این جنبش جوانانی هستند که در ایرانند و همه روزه کتک میخورند و کشته میشوند و دست بردار هم نیستند و کم کم مطالبتشان را به جائی رسانده اند که میگویند استقلال ، آزادی ، جمهوری ایرانی ! یعنی از رهبران مورد نظر شما گذر کرده اند ! چون آن کسان مورد نظر شما میگویند جمهوری اسلامی بدون کلمه ای کم و زیاد ! 2 تا اطمینان از موضوعی ندارید تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید و نامه سرگشاده یا سربسته ننویسید چون افکارتان افشا میشود ! 3 هیچگاه معلومات خود را برخ کسی نکشید ! چون در اینجا کسانی هستند که مدارجی بیش از شما دارند و احتمالا از نظر سیاسی از خیلی از دوستان جلو ترند و اگر ازشان ببپرسند مدرک شما چیست در نهایت فروتنی و بدور از تکبر خواهند گفت من بیسوادم !! چون بهیچ وجه نمیخواهند با مطرح کردن خودشان به عنوان دکتر و مهندس از این نمد کلاهی برای خودشان ببافند !! آنها تا سرنگونی رژیم فقط یک مبارزند نه بیشتر !! 4 دوست من : شاید مدارج علمی شما از خیلی ها بالا تر باشد و رشته تخصصی تان هم که کامپیوتر و آی تی و امثالهم باشد و کسی هم به گردتان نرسد و ماهم به دانش فنی شما افتخار کنیم ولی قبول بفرمائید در سیاست هنوز طفل نوپائی بیش نیستید و نیاز به کمی مطالعه دارید که امید وارم هر چه زود تر این نقص هم بر طرف گردد و در آینده ایران اسم ورسمی داشته باشید و مشهور تر از شهرام همایون هم بشوید !! ولی با فرمایشاتتان سد راه دیگران نشوید !!

دوست من برای اثبات گفته های من خواهشمندم از کانال یک بخواهید فیلم ها و اسناد مربوطه را در اختیارتان قرار دهند و مطمئن باشید که اینکار را خواهند کرد. ودر اینجا اجازه دهید من بیش از این برایتان دلیل نیاورم چون به ضرر حرکت های جنبش در آینده خواهد شد و از نظر امنیتی هم افشا کردن برخی از مطالب صحیح نیست !! به هر روی من در ایران هستم و در تمام مراسم از زنجیره سبز قبل از انتخابات تا تحلیف احمدی نژاد هم حضوری نسبتا فعال داشته ام و هر زمان هم که شما اراده فرمائید در خدمتتان هستم و با تمام بی مهری که نسبت به اعضاء جنبش روا داشتید دوستتان خواهم داشت و اگر باور ندارید از اسپانسر من مهندس پدرام و دکتر کردیه بپرسید!! حتما به شما خواهند گفت و مرا تائید خواهند کرد.

ما هستیم

هموطن کوچک شما – خشایار

تهران چهار شنبه14 مرداد 1388

5 اگوست 2009


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر