مناسبت ها

من عاشق ایرانم و ایران تنها سرای من است

۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

آخرین گزارش های دریافتی از ایران


خیابانها پر مامور بود. در مناطق، آریاشهر،فاطمی،ونک، ولیعصر. نانوایی که من رفتم در خیابان ولیعصر ساعی بود و 8نفر در صف بودند ولی کسی صحبتی نمی کرد و تقریبا خلوت بود ولی ازدحام مامورها در خیابانها نشان از وحشت رژیم دار.
تا ساعت 7 خیابانها از مامور پر بود و من تا ساعت 9 بیرون بودم. مردم هم خیلی مایه گذاشتن. به محض شنیدن خبر پر شدن مامور تو خیابانها مردم هم با ماشین ریختن بیرون. بعد از ظهر 5شنبه معمولا خیابانهای تهران خلوته ولی امروز همه جا شلوغ بود
از ساعت 7 بساطشون رو جمع کردن ولی احتمالا رفتن تو پایگاه های اطراف مناطق بحران زا.
اینها مشاهدات من بوده از ساعت 12 ظهر که آرام آرام مناطق رو پوشش دادن یه مسئله که به نظر من مهم بوده اینه که قبلا بچه بسیجی های 15 16 ساله رو خیلی عیان و آشکار می آوردند ولی امروز تا جایی که می تونستن صورتهاشون با چفیه پوشانده بودن و قیافه آدم بزرگها رو بهشون داده بودند. به نظر می اومد که می خواهند جای خالی سپاه رو با این ریخت و فرم لباس آنها به تن لباس شخصی ها و بسیجیها پر کنن


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر