مناسبت ها

من عاشق ایرانم و ایران تنها سرای من است

۱۳۹۰ مهر ۲۰, چهارشنبه

جمهوری اسلامی اشغالگر ایران است باور کن بالایار


امروز موضوع داغی زدم که هنوز هم هستش فقط عنوانش را بالایار مربوط به این بخش عوض کرد چنری پیش که سر عوض کردن لوگوی بالاترین بخاطر روزهای مذهبی عده ای صدایشان در آمده بود می گفتند باید فرهنگ تحمل را یاد بگیریم خوب من امروز وزه این فرهنگ تحمل را با اصلاح عنوان موع داغی که زدم چشیدم البته قبلا هم چشیده وبدم و هر چه موضوع داغی برای جنبش ما هستیم می زدم با وجود تعداد لینک لازم در کسر ثانیه حذف می شد و حتی نمی گذاشتند من وقت کنم لینک ها را اضافه نمایم هر چند که طبق قوانین من باید نیم ساعت برای اضافه کردن لینک ها وقت می داشتم اما خوب این افرادی که خیلی فرهنگ تحملشان بالاست به خاطر اینکه من خسته نشم و یک وقت دستم درد نگیره پیش از اضافه شدن لینک ها موضوع داغ را حذف می کردند اما حالا عنوان موضوع داغ من امروز چی بود
واکنش ها به خبر خنثی شدن عملیات تروریستی جمهوری اسلامی اشغالگر ایران در آمریکا

 که بر و بچ بالا زحمت کشیدن و واسه اینکه باور دارند جمهوری اسلامی داره جون به قربون ایران می کنه و اصلا سرمایه های ملیمون را به حراج نگذاشته و پرچم ملی را به زیر نکشیده و تنها پرچم در دنیا که به زبان بیگانه است را به عنوان پرچم کشورمان بالا نبرده زحمت کشیدن و قسمت اشغالگر ایران را حذف کردن حالا چه سودی این کار براشون داره یا اینها به کجا بندن را من که نمی دانم اما آدم از بعضی کارها همچین بگی نگی یک سک بزرگی در ذهنش ایجاد می شه دیگه کاریشم نمی شه کرد آخه اونجا سانسور بردار نیست که نیست البته یادم نره بگم که تا باور نکنیم جمهوری اسلامی یک حکومت اشغالگر ایران است مبارزاتمون هم به جایی که باید برسد نمی رسد یعنی خواب آزادی را هم نمی بینیم تا چه رسد که در بیداری لمسش کنیم البته خیلی هم مهم نیست که فکر کنیم این آخونها از ریشه تازیانند یا یک مشت آدم فضایی مهمترین بخش اینه که باور کنیم که اینها اشغالگرند با هر اصل و ریشه ای که می خواهند باشند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر