مناسبت ها

من عاشق ایرانم و ایران تنها سرای من است

۱۳۹۰ فروردین ۲۱, یکشنبه

جنبش ملی ما هستیم چه می گوید و چه می خواهد



چند روز پیش در یک کامنت دیدم یکی حرف حساب ما پشتیبانان جنبش ملی ما هستیم را پرسیده بود.
بنابراین لازم دیدم که اصول جنبش ملی ما هستیم را برای آن گرامی و دیگرانی که شاید دوست داشته باشند با این جنبش بیشتر آشنا شوند در اینجا بگذارم اما پیش از آن باید بگویم جنبش ملی ما هستیم دارای 6 نفر هماهنگ کننده اصلی است که در ایران زندگی می کند و شهرام همایون سخنگویی این جنبش را بر عهده دارد. جنبش ملی ما هستیم قرار نبوده و نیست که تبدیل به جایگزینی برای جمهوری اسلامی شود بلکه هدفش ایجاد فضای فرهنگی ای(زنده کردن دگر بار فرهنگ ایرانی) است که در آن پرچم و میهن و پاسداری از آنها معنی یابد و دانستن و خواندن تاریخ ایران را بر خود لازم بدانیم تا درپی این موارد ایران از چنگال اهریمن جمهوری اسلامی رهایی یابد و تبدیل به کشوری آزاد و آباد گردد.
پس از این آشنایی مقدماتی اینک شما را با اصول بنیادین جنبش ملی ما هستیم آشنا می کنم
اصل های بنیادین جنبش ملی ما هستیم
1-          تلاش در راستای زنده کردن فرهنگ ایرانی و پایان بخشیدن به اشغال کشورمان توسط فرهنگ عرب( نه اسلام) . و باور داریم که فرهنگ اعراب برای خودشان بسیار خوب و قابل احترام است همانطور که فرهنگ غرب و شرق نیز برای خودشان بسیار خوب و قابل احترامند.
2-          هر ایرانی با هر مذهب و گرایش سیاسی(جمهوری خواه، پادشاهی خواهان، مجاهدین خلق، کمونیست ها و حتی طرفدار جمهوری اسلامی) در بیان نظرات خود آزاد است و هیچ کس حق ندارد مانع او گردد.
3-          نفي هرگونه تبعيض از لحاظ جنسيتي ،نژادي،قومي، عقيدتي و مذهبي.
4-          رعایت احترام دیگران و عدم استفاده از الفاظ زشت و نازیبا چه در اظهار نظر و چه در نقد یا رد نظر دیگران.
5-          عدم استفاده از شعار مرگ برای افراد.
6-          هرگونه تغییر در ایران باید به وسیله مردم ایران چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام گیرد چون به غیر از مردم ایران هیچ دولت بیگانه ای به فکر مردم و منافع ملی ایران نیست.
7-          هر فرد در این جنبش خود یک رهبر است بدین معنا که هر فرد عضو این جنبش وظیفه  دارد تا در ایجاد فضای فرهنگی مد نظر جنبش ملی ما هستیم که همانا رنده کردن دگر بار فرهنگ ایرانی است، تلاش نماید و در این راه خود او باید راه پیش برد این هدف را بیابد.
8-          جنبش ملی ما هستیم بر اساس مبارزات بدون خشونت عمل می نماید و با هر گونه حرکت خشونت آمیز یا تبلیغ آن مخالف است.
9-          جنبش ملی ما هستیم پرچم رسمی ایران را پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان می داند و این پرچم را وابسته به هیچ حزب و گروهی نمی داند و آن را متعلق به مردم ایران می داند.
تماشای این ویدیو نیز می تواند به شما در شناخت بهتر جنبش ملی ما هستیم کمک نماید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر