مناسبت ها

من عاشق ایرانم و ایران تنها سرای من است

۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

طنز: نامه سید میر حسین موسوی به سید حسن نصرالله



با سلام و صلوات به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت آیت الله سید روح الله خمینی (ره)
آهای سید حسن تو مگر فکر نداری مگر درک نداری آخر این چه موقع این حرف ها بود که زدی مگر نمی بینی که امروز مردم ایران از این نظام برگشته اند و می خواهند ریشه این نظام را از بن و بیخ بزنند 31 سال است عده ای داد و فریاد می زدند و می گفتند ایران تحت اشغال تازیان است و ما در پاسخشان شناسنامه ایرانی را نشانشان می دادیم و خود را از این و آب و خاک معرفی می نمودیم تا بتوانیم با این حیله و نیرنگ هر آنچه در ایران هست را در اختیار شما هم قوم های عزیزمان بگذاریم حالا شما با این سخنرانیت سوتی دادی و دست ما را رو کردی و آبرویمان را بردی و آنها بلندگو را به دست گرفته اند و می گویند دیدید ما گفتیم ایران تحت اشغال است و شما باور نمی کرید این هم سندش که یک عرب با افتخار از عرب بودن بنیانگذار و رهبر کنونی جمهوری اسلامی می گوید چرا چون سید هستند حالا آنها را بی خیال، ما اینهمه هزینه کردیم که جنبش سبز راه بیندازیم و رهبر آن شویم و با نیرنگ اپوزیسیون نظام را به کناری بزنیم و خود را اپوزیسیون معرفی نماییم حالا با این گندی که تو زدی اون عده خواب آلودی هم که به همین گمان با ما بودند از خواب پریدند و فهمیدند که ای داد بیداد من هم که عرب هستم خوب تو نمی بایست بیندیش که من هم سیدم واقعا چه بگویم به تو حالا با این دست گلی که آب دادی ما چه کنیم با کدامین نیرنگ مردمی را که از خواب غفلت پریده اند را به دور خود باز گردانیم اگر ایران را با این همه نعمت از دست دهیم همانا جد بزرگوارمان محمد ین عبدالله (ص) ما را نخواهد بخشید.

 سید میر حسین موسوی



راه ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر